miarangsjo

Kämpar på...

Kämpar på med träning och kost, började den 23:e april och har gått ner ca 4 kg. Åt bara proteiner första veckan, då var det inte lätt att träna. Sen la jag till grönsaker, så nu går det lättare att träna. Går alltid 30 min på min rast försöker cykla till jobbet när det funkar med barnen. Imorse tog jag bilen och lämna dem på förskolan sen hem och byta till cykel. Inte så miljövänligt kanske, måste skaffa en cykelkärra. Sen är det ju joggandet också. Borde göras mer och fler barnvagnspromenader. Idag jogga jag 4,6 km i älvanspåret. Helt ok!

Johan har börjat läsa i Linköping, YKB. Ska bli lastbilschaufför har han tänkt. Kvällarna blir lite roligare nu när man kan dela på matlagning och underhålla barn.

Annars så känns detta som en lång vecka, men imorgon kväll blir kul då ska vi ha Zumba och god mat på jobbet. Ska bli kul att testa!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Kerstin
skriven :

Bra Mia, 4 kg inte dåligt!

Jag har nått mitt mål men så har jag ju kämpat sedan slutet på januari, 8 kg har jag lättat, Nu ska jag bara hålla kvar den vikten också!