miarangsjo

Nu är det semester :-)

För två veckor sedan gick jag på semester. Men den där underbara semesterkänslan ville inte riktigt infinna sig direkt. Den kom efterhand och nu efter mycket sol och bad och en tur med husvagnen känns det som semester. Att Johan jobbar gör väl att det inte blir riktig semester. Men barnen och jag har hittat på en hel del.

Redan första veckan på måndagen så åkte vi ner till Millan. 3 dagar, vi jagade fästingar, lekte i apladalen, badade och umgicks.

Sedan var det jordgubbskväll i kyrkan. Vi hade en härlig kväll.

Under fredagen packade vi husvagnen och åkte mot Hätte camping i Tranås. Ska skriva mer om det i campingbloggen.

Den här veckan var jag först hemma och grejade. Vi åkte och bada, städa och har umgåtts med härliga vänner. Vi hämtade också en kanin som heter Molly. Så i tisdags blev det lite pyssel med att sätta ihop bur till henne.

Torsdag-Fredag åkte vi till mamma. Blev en badtur till Karlsby på torsdagen, tyvärr var det lite blåsigt. Igår var vi i Askersund, tog ett minitåg till hembygdsparken. Åt matsäck och tittade på djur och gamla hus.

Idag är det sju veckor kvar till tjejmilen och jag har knappt börjat träna. Det känns lite jobbigt, men ska ut en tur nu på morgonen.

Hej så länge!!!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: