miarangsjo

Folkets park

Försökte skriva ett inlägg från min iphone igår kväll, men ledsnade på allt krångel och gav upp, får se om jag kan lyckas få till ett här och överföra bilderna från telefon till mail till blogg, inte alls smidigt. Vore så bra om man kunde blogga direkt från mobilen.

Igår skulle vi ha åkt till Börslycke gård i Godegård tillsammans med mamma, Matilda, Millan och Vilgot, men Vilgot blev sjuk så vi fick hitta på en annan utflykt istället.

Vi åkte till folkets park i motala. Åt glass, gungade, hoppade hoppborg och åkte rutchkana. En pärla i motala enligt mig. Det är inte som när jag själv var barn och det fanns djur, trampbilar och vattenlek där, men det är bra ändå.

Ojojoj nu öser det ner och barnen är ute. De älskar regn och nu kom Johan hem med lastbilen på lite lunch, kanske är bäst jag tar en paus...
 
När vi lekt i folkets park gick vi ner till stranden och det tog inte lång tid innan barnens kläder åkte av och de var ute i vattnet. Själv tyckte jag att det var lagom att doppa tårna, men jag passade på att ta lite bilder...
 
 
Det kan man knappt tro att det var så fint väder igår. Idag har det regnat nästan hela dagen.
Har sprungit 5 km idag efter två vilodagar, gick ganska bra. Fick sällskap sista varvet i älvanskogen. Det var trevligt, men väldigt svårt att springa och prata samtidigt.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Anonym
skriven :

Visst är det dumt att inte kunna blogg från mobilen. Jag trodde att du kunde från iPhonen ?
Ha en bra dag!

2 Lotta
skriven :

Glömde visst skriva att det var jag ;)
Visste inte ens om att jag kunde kommentera från mobilen...
Hälsa till alla!

Svar: Det är jättetråkigt att inte kunna blogga från mobilen. Jag hade skrivit ett inlägg och lagt till bilder och när jag ska publicera, så loggar den ut och sen kan jag inte logga in igen. Det vore så bra att kunna blogga från mobilen då skulle man kunna göra fler korta inlägg med bilder.
Miaan