miarangsjo

Feber

Vera har feber igen det är femte gången sedan mitten på december, så nu tog jag mig i kragen och ringde vårdcentralen och vad säger dem. AVVAKTA, precis vad jag gjort nu de fyra första gångerna hon har feber, men vi avvaktar till imorgon.

Annars är det bra. Vi har haft en bra helg (bortsett från febern). Pappa och Lotta kom hit i lördags och Kenneth och Kerstin titta också förbi på lite fika/mellanmål. Igår kom brorsan och Liselott hit. Stina och Vera fick jättefina pippidräkter av honom och Stina fick en bok av morfar i födelsedagspresent. Helgen kändes lång trots att Johan arbetade på lördagen.

Lovade mig själv att jag skulle ta tag i vikten idag, men det är svårt när man är hemma att intestoppa i sig godsaker. Blir träning ikväll när Johan kommer hem iallafall.





Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Kerstin
skriven :

Ja visst är det svårt att låta bli att småäta när man är hemma...gäller att vara karaktärsfast och det är man ju inte alltid :)

Hoppas Vera kryar på sig snart!!