miarangsjo

Förkylda och feber

Plötsligt förkyld.... Irriterar mig nåt enormt. Var nog ett år sedan sist. Vera var sjuk förra veckan med snor och feber och nu är det min och Stinas tur. Jag har jobbat 3 dagar i april hittills, undrar om man får någon lön då? Inte mycket... Helgen var bra, fint väder på söndagen. Var i kyrkan först, sen drog vi ut husvagnen från förrådet och fikade där och spelade spel. Idag skulle jag cyklat till jobbet, men det var lite mörkt 5:30 så Johan skjutsade. Stina vaknade med feber så Johan fick vabba idag. Jag var med 5åringarna på gympa och överinskolning till skolan idag. Johan kom och hämta mig också, då fick han rycka in och hjälpa oss med datorn och projektorn på jobbet. Har mest suttit i soffan och snorat. Ska snart gå och lägga mig och sova.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Kerstin
skriven :

Men usch...nu får ni krya på er, låter inget skoj med allt snor och förkylningar. Hoppas värmen kommer snart så kanske dessa förkylningar försvinner :)

Ha det gott och en fin helg önskar jag er. Kram!