miarangsjo

En solig oplanerad morgon

Solen skiner, Vera tittar på tv, Stina leker och jag äter frukost och lyssnar på radio.. vem dyker då upp på radion, en ungdomskompis. Kul när det är någon man känner igen.

Vad ska man hitta på idag då, känns som man bara måste gå ut i det här fina vädret. Undrar hur lekparken i stan ser ut om det går att ta sig fram där med vagn och tvååring. Åhh vad jag längtar till vår och sommar, är trött på overaller, termobyxor, galonkläder och att frysa så fort man sticker ut näsan. Vill ha dörren öppen och låta barn och katter springa ut och in som de vill.

Igår tog Stina 2 steg, sötisen har väldigt bra balans, men fegar ur varje gång hon ska gå och går ner på knä och kryper istället.

Nu har jag nästan nått min målvikt. Ett kilo kvar och nu börjar det bli farligt. Har börjat fuska mer och mer. Lite för mycket yogurt, igår smaka jag på varma mackor och ett och annat kex har också ätits... ajabaja det är ju nu det gäller, 1 kg kvar, det är ju bara att kämpa på nu och sedan långsamt gå tillbaka till vanlig kost.


Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Camilla
skriven :

Charlie och jag ska snart ut på långpromenad!

Härligt att du är så nära din målvikt nu. Bra jobbat!