miarangsjo

klädmatchning

Onsdag igen, varje onsdag får jag skjuts till jobbet av en kollega och då märker man hur fort en vecka går, känns som jag åker med henne minst två gånger i veckan. Stängde på jobbet idag, lång, men bra dag, blev en hel del utevistelse i det fina vädret. En stor fördel med mitt jobb är att jag får vara ute mycket kan iofs vara en nackdel i vissa väderlekar.

Hem och äta lite (bullar och yoghurt vad sägs om den näringsriktiga kvällsmaten). Johan körde upp grenar till kyrkan och nu är det riktigt fint i trädgården. När han kom hem åkte jag iväg på step-up Pust vad hon kör hårt med oss. Skönaste duschen i veckan blir det när man kommer hem, borde verkligen träna 2 gånger i veckan, men just nu känns det som jag inte hinner träffa barnen knappt någonting. Får räcka med promenaderna på rasten och snart är det dags att börja cykla till jobbet.

Imorgonbitti ska jag inte glömma att lägga fram kläder till barnen... för annars kan det sluta så här:



Stina iklädd brun och rosa-randiga byxor från blingo samt en ärvd body från lindex också brun och rosa randig men inte alls i samma kulör och lite för mycket ränder. Strumperna matchade dock byxorna 1+. Till saken hör att maken har ansträngt sig för att det ska bli rätt när de åkte på öppna förskolan.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: