miarangsjo

Fredagskväll

Bästa kvällen i veckan. Denna helg har jag dock ställt in det mesta och inväntar magsjukan som härjar på jobbet. Känns som att denna gång klarar jag mig inte undan.. Försöker se positivt på det hela som en liten kuff under 64 kilosstrecket, men nä magsjuka är ingen vidare bantningsmetod trots effektiviteten.

Söndagsskola på söndag om skapelsen. Klurar lite på det...

Hör och häpna pappa.. Johan veckohandlar idag på en fredag. Vårt söndagsnöje är numera flyttat till fredagen och det känns som vi fick en hel eftermiddag ledigt under helgen. Härligt!

Såg nyss kalla fakta om magsäcksoperationer, kan känna att den var negativt vinklad. fast det är klart mår man dåligt psykiskt innan man opereras så gör man det nog efteråt också. Den löser ju bara det fysiska.Men jag tror dock att det finns många som mår mycket bättre också efter en sådan operation.

Johan kommer snart hem med maten. Jag ska läsa nya lantliv som kom på posten idag och försöka söva Stina,
på återseende.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 pappa
skriven :

Glad att du skriver igen, får möjlighet att vara tillsammans så här kram