miarangsjo

Dukan

Jag kan... förhoppningsvis har hoppat på en spännande diet dukan-dieten. Jag som aldrig förr bantat fick för mig att nu gäller det. Så nu äter jag bara kött, ägg och lätta mjölkprodukter i en vecka, sen får jag lägga till grönsaker. De har lite roligt åt mig på jobbet när jag kommer med mitt kalla ägg till frukosten. Kanske ska ta med en fläskkottlett till minglet innan utbildningen ikväll.

Igår fick båda barnen feber, men idag verkar det lite bättre med dem. Jag hoppas Stina hinner bli frisk till BVC-besöket på torsdag. Jag har ju tagit ledigt just för att åka till BVC.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 anette
skriven :

Jag läste ditt svar i min blogg. Jag kör ju ungefär som du gör. MEN jag använder mig mer av LCHF/GI. Inga lättprodukter för mig. Använder mig av grädde/creme fraiche, majonnäs mm. Men jag håller mig från bröd/ris/pasta/potatis för det mesta. Känner att det är "enklare" än att hålla reda på vilka dagar jag ska äta si eller så. Jag har sen början av januari tappat dryga 4 kg jag med. Det är ju tur att det finns så många olika sätt att dieta på. Alltid hittar man nån metod som passar en bäst.

Lycka till kram anette