miarangsjo

Sommarkatalogen

Nästan inga barn på jobbet så idag har jag och en kollega städat snicken. Det blir bra, hoppas på att bli klara imorgon. Hämtade barnen vid 15.30. De är ganska trötta då och det blir en hel del tv-tittande när man kommer hem och lite spel, pussel och ritande. Idag kom vår- och sommarkatalogen på posten, så det finns ju hopp om en sommar med husvagnsliv och semester. Jag gillar ju alla årstider egentligen, men jag gillar inte när vintern är så här blåsig och snöfri. Jag vill ha snö! Men någon klädshopping blir det inte, med tanke på nyårslöftet och min redan proppfulla garderob.

Nu är det dags att plocka fram morgondagens kläder, plocka lite och sedan gå och lägga mig. Börjar klockan 6.00 imorgon.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: