miarangsjo

Vår i luften!

Så var ännu en helg till enda. Matilda kom hit i fredags och har varit här hela helgen. Toppen tycker Vera och skönt tycker jag, blir lite barnvakt medan man är barnvakt typ! Så i fredags slog till och jag mig ner i soffan och tittade på Talang och hade fredagsmys. Under natten sov Stina jättedåligt, men det berodde nog mest på snorig näsa.

Igår kom Maria, Daniel, Johan och Siri hit, mycket trevligt! Vera och Siri kunde leka riktigt bra tillsammans. Kul att se dem studsa studsmatta. Matilda ryckte även då in som lite barnvakt och läste en hel massa böcker, då hann ju vi prata lite. De väntar smått vilken dag som helst så självklart blev det mycket barn och förlossningssnack. Klart man blir sugen på en till då... och värre blir det väl när bebisen är född. Haha jag som knappt sovit en hel natt på 3 år, hur kan man vilja ha ett barn till då? Nej det får nog räcka med de busfröna vi redan välsignats med. 

Förra natten sov alla, så skönt!

Söndagen har varit väldigt avkopplande, mycket utevistelse. Påskpyntande och så har vi tvättat lakan, man får passa på när vädret tillåter. Har nyligen slutat använda tvättmedel och istället köpt tvättnötter. Funkar precis lika bra som tvättmedel, är drygare och betydligt mer miljövänligt.



Ut med cykeln



och gräsklipparen.



HALLÅ!!!



Påskpyntade vinbärsbuskar.



Vera och Matilda.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: