miarangsjo

Vad gör vi egentligen?

Svårt att veta vad man ska skriva när man inte skrivit på så länge...

-en sammanfattning på senaste månaden (1,5 är det visst)
-allmänt om vad vi gör nu för tiden

eller uppdatera om vad jag gör och tänker på just idag..

Har funderat på ett specifikt ämne att skriva om..
-Camping (olika campingplatser vi besökt)
-Min vikt

Skulle nog vilja ha en särskild campingblogg, men då blir uppdateringen i den väldigt säsongsbetonad.
Vikten är ju inte alls rolig att skriva om. Ja jag försöker cykla och promenera bort mina graviditetskilon + lite av det jag hade innan. Tjooohooo vad kul det är (inte).

Semestern var toppen, 4 veckor tillsammans allihop. Lite fix hemma och så en semestervecka i skåne med husvagn såklart.

Nu har vardagen kommit igång för fullt. Johan jobbar mer än vanligt och jag och barnen har börjat gå på olika barngrupper. Tisdagar är det Familjecafé i Normlösa, vi är ju lite outsiders då som bor i Fornåsa, men det är trevligt att träffa folk och äta soppa. Lite fel tid för Vera hon är ganska trött vid den tiden, men det funkar.
Så är det barngrupp i Fornåsa på onsdagar lek och sång. Har varit en gång, men det verkar jättebra. På fredagar åker vi till skeppsås på barnsång där har vi varit med sen Vera var 3 månader. Det är toppen!

Imorgon kommer Matilda hit. Vera längtar, dom ska hoppa högt berätta Vera för mig.
Nu vaknade Stina, får se om jag kan få in en bild innan hon tröttnar...

 

Hela familjen...

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: