miarangsjo

På jobbet och bilder från helgen

Idag har vi varit och hälsat på, på jobbet. Inte så långt kvar till man börjar jobba nu. 3 månader och i slutet på november har jag varit hemma 1 år. Helt otroligt vad tiden går fort! Ska bli kul att börja jobba samtidigt som jag trivs med att vara hemma och få bestämma själv över min tid. När man jobbar blir det inte lika mycket fri tid.

Tråkigt väder har vi, blåsigt och regnigt, hoppas det blir bättre imorgon när snickarna kommer. Imorgon blir förresten Stina 8 månader och vi ska på 8-månaderskontroll på bvc. Mamma möter upp oss där och väntar med Vera i väntrummet. Då kanske jag kan höra vad sköterskan säger.


Vera på studsmattan


Vera bakar brysselkex med mormor.


Renovering av tak. Johan och Håkan på taket.


Matilda och Stina


Vera leker med Siri
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Maken
skriven :

2 Maken
skriven :

Vilken vacker yngling på taket!

3 Maken
skriven :

Vilken vacker yngling på taket!