miarangsjo

Tvättar och laddar inför kvällen

Har tvättdag idag. Bytte familjens lakan igår, men då var det inget torkväder. Idag sken solen och det blåste. Perfekt. Dessutom hade Veras blöja gått upp i natt så sängen var blöt, är väl typiskt att sådant händer när man precis bytt till rena lakan. Hängde ut tvätten och då kom världens regnskur. Men nu skiner solen igen. Någon som retas lite bara...

Vi har dragit ner på Veras sömn på dagarna och hoppas att nattsömnen ska bli bättre, än så länge ser vi bara positiva förändringar på nattsömnen (har bara gått två nätter sen den senaste vakennatten men ändå). 

Idag har vi varit på sångstund i fornåsa, jättetrevligt! Vera är dock fortfarande väldigt försiktig och blyg, men det blir nog bättre när vi varit några gånger.

Ikväll ska jag på step up, har inte tränat sedan 2006 och senast jag klev på en stepupbräda var 2002, så jag är lite nervös. Det ska bli väldigt kul iaf, kommer säkert vara spyfärdig efteråt.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Anonym
skriven :

Tack för att du skriver så mycket vardag, så värdefullt för mig att få vara med dig

kram pappa