miarangsjo

Step-up och stadstur

Uppdatering om step-up passet vill ni förstås ha. Det gick faktiskt ganska bra och var riktigt roligt. Jag var nog yngst där (men i sämst form). Det var inte så många heller så det gick bra att se och höra tränaren och tillslut fatta till och med jag åt vilket håll jag skulle gå. Stepup-tränare måste ju vara roligt att vara, blir ju så fel ibland alla utan en går till höger. Ja det måste se lite småkul ut och när hälften av deltagarna flaxar med armar i helt fel läge och så vidare.

Var borta ungefär 1,5 timme och här hemma var allt lugnt. Båda barnen var bytta (blöjan alltså, de hade bajsat samtidigt precis som jag sagt till dem att göra när inte jag var hemma) och klara för sängen.

Idag for vi in till stan (motala), lite lek i stadsparken för Vera. Nappflaskor till Stina inhandlades, samt mat och avmaskningsmedel till katterna.

När vi kom hem var båda barnen jättetrötta och skrek i högan sky. Tur vi inte har grannar, de skulle ju undra vad vi håller på med. Men jag fick tillslut ner Vera i vagnen med välling, kunde amma Stina så hon somnade och sedan gå ut och vagga Vera till sömns. Lugnet lade sig över slottet.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: