miarangsjo

1 kg = 1000 kr

Hade tänkt att skriva ett inlägg om förra helgen, men dagarna går och som ni sett har jag bara skrivit början på inlägget och så är det väl med det mesta nu. Allt blir halvfärdigt. Jag vill så mycket, men det går inte, hinner inte.

Jag har ju kämpat en del med min vikt och har ju ett antal kilo kvar som jag inte vill ha. Har provat lite allt möjligt för att motivera mig, men under oktober har det inte fungerat alls, visst har jag tränat, men jag har inte anpassat mitt matintag precis. Så i måndags kom jag på en ny idé. Den 19 november åker jag till Ge-kås och då gäller 1 kilo = 1000 kronor. Så har jag lyckats gå ner 3 kilo så får jag handla för 3000. Johan som annars brukar stötta mig i mina viktnedgångsstrategier sa "då blir det bara kalsonger till mig den här gången". Mamma frågade däremot om jag hade råd med detta och ja det är klart om jag mot förmodan skulle gå ner en massa i vikt så kan jag ju inte handla för dessa pengar. Pengarna är ju mina, så inköpen måste ju ändå anpassas efter min ekonomi.
Tänk om någon ville sponsra mitt projekt så jag slapp stå för pengarna. Får ringa Boris och höra om de inte kan fixa något sådant Biggest loser Ullared.

Så nu får ni heja på mig!

Klädparty i helgen, här får se hur det går. Har lyckats få ihop några gäster, men det var svårare än jag trodde.
Kläderna är ju superfina. Läser du detta och tänker, ja men de kläderna vill jag se så kom hit på lördag kl.15. Obs barn- och damkläder. www.blingo.se

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Lina
skriven :

Heja, heja! Jag kämpar ju själv med en massa kilon och vet verkligen hur svårt det är! Du är jätteduktig och tänk nu, Ullared, Ullared, Ullared tjoho!!!

2 Stefan
skriven :

Du får höra av dig till Kanal 5 och fråga om du kan få vara med i programmet mot att du går ner i vikt. :)