miarangsjo

Utkast: Nov. 11, 2010

Fortfarande vinter och ännu mer snö på väg. Jag som tänkte att det skulle återgå till höst igen, men kanske är vintern här för att stanna.

Torsdagen blev en väldigt bra dag. Först kom mamma hit en sväng, vilket innebar att jag kunde göra lite hushållssysslor i lugn och ro medan hon underhöll barnen. Fönstret på övervåningen börjar bli klart och snart är även nya gardinerna på plats i tv-rummet. Det är synd att man är så himla trött om kvällarna. Får inget gjort efter att Johan kommit hem och jag varit iväg och tränat.

När barnen sovit och lunchen var avklarad åkte vi till borensberg. Dit åker man för att hämta paket eller till bvc. Igår var det dags att hämta paket. Från klädpartyt Me & I hos en kompis. Köpte ett par byxor till Stina och ett hemligt plagg till Vera. Fick en t-shirt med en döskalle på... Fin men jag gillar inte döskallar. Får skylla mig sjölv som väljer hemligt paket när jag tydligen har vissa åsikter om vad mina barn ska ha på sig eller snarare inte ha på sig.

Skulle lägga upp en bild här, men min man har formaterat om datorn så det tar väl en evighet att hitta bilden. Får lägga in den från kameran igen. För övrigt ska man inte lämna kameran framme på en mansdominerad arbetsplats. 70 bilder på byxgylfar. Får väl vara glad att de inte dragit ner byxorna.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Camilla
skriven :

Vilgot kan ta döskallen! ;)