miarangsjo

Får inget gjort!!

Idag har jag lite svårt att få saker gjorda, började slipa spackel. Sen skulle jag ta fram bilder för framkallning men fastnade på internet. Strax därefter vaknade Stina och så har jag pysslat med henne. Ska nu försöka få i oss lite mat. Flygande Jakob för min del och morotspuré till Stina. Hoppas det fina vädret håller i sig till kvällen. Då ska vi åka till borensberg och bada och äta glass och medhavd sallad (som jag också borde göra nu medan Vera sover).

Imorgon fyller jag 30!!! Min man ringde precis och rådfrågade om present, alltid ute i sista minuten:-)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Tova
skriven :

Låter som en mysig dag! Gott med flygande Jacob, och härligt med glass och bad!!



Och grattis i förskott :)