miarangsjo

Valborg

Började dagen med barnsång. Idag grilla vi vid vilsestigen i skeppsås. Jag var lite orolig för hur det skulle gå med två barn. Men det gick jättebra. Vi hade syskonvagnen med och gick uppifrån kyrkan. Vi sjöng lite tillsammans och Vera satt bredvid mig och Stina i knät, men Stina var inte riktigt på humör, så jag la henne i vagnen och hon somna efter en stund. Då kunde jag ägna mig åt grillning och Vera. När Stina sedan vakna så gick vi mot bilen. Lite tidigre än vanligt, men bättre det än att båda döttrarna blir på dåligt humör och ingen vill åka vagn sen.

När vi kom hem blev det lite lek innan det var dags för båda att sova. Ser nog lite småroligt ut när jag ska söva dem och går med en vagn framför mig och en bakom. Stina somna först men sov bara 40 minuter. Vera har sovit en timme nu ungefär, men får gärna sova lite till för ikväll ska vi titta på motorcykelkortegen i skänninge och kanske brasan också. Får väl se hur mycket de orkar med.

Trevlig valborg!! Ska nog ut och hänga upp flaggan nu. Nu ska det flaggas i dagarna 3, idag för kungen (tror jag är inte rojalist, men det är trevligt att flagga) imorgon för att det är 1 maj och på söndag för svärfar som fyller år.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: