miarangsjo

På plats

Nu är vi på plats i vårt hus och idag har vi haft gäster. Det är bra då får man lite gjort (städning och sånt). Vi ordnade barnvakt i torsdags och drog iväg till ikea, fyndade 3 cd-ställ och hittade förståss en massa andra saker. Kul att shoppa loss, men det var ju en hel del att montera och fixa idag innan gästerna kom. Gardiner, hatthylla, tavlor mm. Ja och så är det ju det vanliga plocket.. städa, diska, tvätta.

Jag har 3 dagar kvar nu på jobbet, sen ska Vera och jag njuta av lugnet här hemma. Hur lugnt det nu är med en 1,5 åring??

Vecka 33 (32+5) nu i graviditeten, beräknad födelse 10 januari. Tänkte starta samma gissningslek som när vi väntade Vera. Så vad tror ni kära läsare? Vilket datum kommer bebisen? Blir det en pojke eller flicka?




8 januari, flicka (Pappa Johan)

10 januari beräknad förlossning

15 januari, pojke (Mamma Mia)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Matte
skriven :

9:e januari, flicka.

2 Camilla
skriven :

Jag gissar 11:e Januari, flicka.



Skönt att hon inte var dålig så länge då!

Nej Vilgot har inte fått några biverkningar alls, han är inte ens öm på låret.

Bara Linus och jag som går och gnäller :P