miarangsjo

Superpappan

Som säkert de flesta förstått av mina tidigare inlägg så har jag nu börjat jobba. 

På mitt arbete är man:
kontorist (har närmare granskat kopiatorn idag och dess funktioner)
skådespelare (Mellan 9.30-10.00 förvandlas jag till Mamma Mu)
städerska (När alla barn gått hem återstår städningen)
sjuksköterska (Plåstra om och prata lugnande)
polis (Trafikpolis får man ofta agera när cyklarna kommer fram, de kör alldeles för fort och visar ingen hänsyn till gångare)
terapuet (Det ska tröstas och medlas)
biolog (Frågor om alla möjliga arter kommer dagligen)

....och visst saknar jag Vera. Kopplar bort det ganska bra på jobbet, men det går fort hem sedan (inga trafikpoliser ivägen då inte)

Johan är superpappan som får Vera att äta, sova, bajsa och kissa på beställning. Han har en egen blogg:

superpappan.blogg.se


 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: