miarangsjo

Utmaningen del. 2

Jag har fått en utmaning av Camilla

Regler:
1.Länka till den som taggat dig
2.Berätta sju personliga sanningar om dig själv
3.Tagga sju personer i slutet av ditt inlägg
4.Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så de uppmärksammar att de blivit utmanade.

1. Jag var nykter på min student.
2. När jag var gravid vägde jag under 100 kg.
3. Jag har ofta ångest efter att ha umgåtts med någon i familjen.
4. Tar gärna omvägar förbi gäng med barn/ungdomar i tron om att de ska göra/säga nått snällt.
5. Jag har aldrig slagit sönder fönster.
6. Sen jag träffade Johan har jag inte varit singel en enda dag.
7. Jag har aldrig opererats.

Jag utmanar:

Matte

(Förlåt Millan kunde inte låta bli)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Camilla
skriven :

Hahaha det var värst vad du var rolig då :P