miarangsjo

Utmaning

Jag har blivit utmanad av lillasyster att skriva sju sanningar om mig själv. Detta tål att tänka på. Måste ju vara något intressant. Knappast någon som vill veta min favoritfärg. Får återkomma om detta...

Idag har vi varit i Jönköping, ägnade mest tid på IKEA. Kollade in köket DUVBO extra mycket, lutar nog åt att det blir det köket i huset. Vi tänkte att den 17 januari är nog de flesta ganska fattiga och sitter hemma och äter snabbmakroner, men vad fel vi har. Hela jkpg var på A6 och shoppade (eller drömde om framtida inköp). Det var knökat, lite Ge-kås-känsla. Inte lätt att ta sig fram med barnvagn då. Vi drömde lite och åkte hem.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Camilla
skriven :

Jag fick fundera ett bra tag innan jag kom på 7 sanningar. Var riktigt svårt.