miarangsjo

Tema

Har funderat på vad jag ska ha för tema på min blogg egentligen. Ni som läser den, vad vill ni veta?

Har funderat på följande:

Bostadstema, vilket vill säga en fortsättning på pappas blogg. Där jag skriver om alla ställen jag bott på sedan jag flyttade hemifrån...

Hade en idé i somras om att göra ett toalettema på bloggen och skriva om alla toaletter jag varit på. Egentligen kom den ifrån att Johan trodde jag nog besökt landets alla toaletter efter en resa till norrland.

När vi har tagit över Johans mormor och morfars hus funderar jag på att ha ett renoveringstema i bloggen och skriva om renoveringen.

Är just nu väldigt såld på inredning, så kanske ett inredningstema, har blivit inspirerad av en vännina som är otroligt duktig på att inreda.

Nu vaknade Vera, så det är väl dags att återgå till  verkligheten, så medan jag drömmer om olika teman så får det bli vardagstema i bloggen.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Camilla
skriven :

sv: Ja jag gillar nog också den mest.

Jag vet faktiskt inte när jag kommer upp, har int eplanerat något än men börjar väll bli dags att göra det.

2 pappa
skriven :

Jag vet, gör ett tema om dig själv...din tro, ditt arbete, familj också bostäder. kram

3 Camilla
skriven :

Du har blivit utmanad!

Kolla min blogg. ;)