miarangsjo

Isfläck

Var på citygross idag. Riktigt halt när jag körde dit och jag lyckades parkera precis vid en isfläck. Lyckades ändå få ut vagnen och Vera utan att halka, men precis när jag ska gå iväg halkar jag och ramlar över vagnen, vilken vippar framåt med Vera i. Det enda jag tänker och tittar på är Vera, men allt gick bra, hon var väl nerbäddad i åkpåsen som satt fast i vagnen. När jag kommer in i affären är fortfarande pulsen hög och jag känner att jag är lite öm i magen. Fick kanske handtaget i magen, vet inte. När jag tänker efter så vet jag faktiskt inte vad som hände mig utan jag hade hela tiden full koll på Vera. Så är det att vara mamma.. Barnet i första hand...

När jag samlat mig lite handla jag och när jag kom hem hade Johan maten klar... Kan du gissa vilken maträtt Millan?

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Lina
skriven :

Åh vilken tur att det ändå gick bra. Visst är det ganska häftigt när det går upp för en HUR mycket man faktiskt gör på ren reflex för att skydda sitt barn.

Jag ramlade i stentrappan när vi bodde i lägenheten. Visserligen var det på väg upp men jag åkte ner ett gäng trappsteg och Alice var i min famn. Usch så rädd jag var men på något konstigt vis lyckades jag vrida mig i fallet så jag landade på ryggen och höften och Alice klarade sig med blotta förskräckelsen. Efter det var jag vääldigt försiktig i den trappan kan jag lova!

2 Camilla
skriven :

Flygande jakob!!!

Kom ihåg att ni har lovat mig en sån middag ;P

Vilke ntur att det gick bra när du halkade, jag harvarit riktigt bekymrad över hur det ska gå om jag halkar när Vilgot sitter i vagnen :/ Kanske bäst att alltid spänna fast honom ordentligt, är så slarvig med det.

3 Matte
skriven :

Det var inte flygande Mia då? :) Skönt att det gick bra ändå..

4 Mia
skriven :

Alldeles rätt Millan, har inte glömt löftet!