miarangsjo

Första återupplivningsförsöket

Nytt år och nya inlägg

Tänkte att det kunde vara dags att återuppväcka bloggen. Kan ju inte vara sämre än brorsan.

Det är verkligen skitkallt ute.. förra natten hade vi -19 grader men vi går mot varmare tider, i kväll är det visst "bara" -5 grader.

Matilda kom hit idag och vi har varit hos grannen och Matilda har fått rida. Kallt, men kul, tyckte hon. Själv hade jag fullt upp med att hålla reda på den andra hästen som var med på promenaden och samtidigt dra barnvagn. Kort sagt promenad med häst och vagn. Kameran var tyvärr utlånad, men jag lyckades ta några bilder med mobilen får se om dessa går att överföra till datorn.

Det är verkligen hektiskt med två barn. Kom på mig själv med att svara Matilda att "det kan vi göra när Johan kommer hem" flera gånger... när Johan kom hem 19.15 var det mat och läggdags och allt som vi skulle göra får vänta till imorgon.

Nu sover iaf båda tjejerna och efter att ha plockat en stund, sövt Vera ytterligare en gång och skickat iväg ett mail så sitter jag här vid bloggen och har lite "egentid".... klockan är 23.08 och jag borde nog sova istället, men har man återupplivat sin blogg så har man.

Jag har förresten en bilddagbok också. Den har jag inte heller uppdaterat på ett tag... Hur hinner man allt egentligen!? Skiter i att sova på "egentiden" kanske...
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Camilla
skriven :

ÄNTLIGEN!! :D

Ja ska man hinna med blogg och bilddagbok så får man skippa sömnen ;)

2 Lina
skriven :

Åh kul att du kommer skriva oftare igen. Jag har också en blogg där du kan följa vår familj precis som jag/vi följer er. Kul att veta lite om hur det är med er även om vi inte ses så ofta.