miarangsjo

Dagen efter

Oj vad trött jag var imorse, trodde nästan jag var sjuk. Var yr och det flimra framför ögonen. Men efter lite frukost och en förmiddagslur med Vera så var man på hugget igen, så pass att jag började undanröjningen av julen. Granen barrade väldigt mycket, får nog skaka av den innan den kan bäras ut. 


                        


På kvällen bada jag Vera. Hon älskar det! Plaskar för fullt. Vi har funderat på att anmäla oss till babysim, om det finns några platser kvar, är ju lite sent ute.

                                    



 
                               

 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Marre
skriven :

Hej!



LASS har platser kvar i sina babysimsgrupper i a f. Bara ringa till LASS kansli o anmäla sig. För mer info se: www.lass.se