miarangsjo

Video

Gjorde en liten undersökning över vilka som läser min blogg... enligt statistiken så är det 13 stycken olika personer, pappa vågade skicka en kommentar att han faktiskt läser, övriga läsare vill nog inte erkänna att de lägger tid på sån´t meningslöst dravel...

I onsdags kväll var det Bonde söker fru, men vi valde att spela in det och istället titta på Arga snickar´n. På torsdag kväll ladda vi istället med diverse godsaker och slog oss ner i soffan för att titta på bönderna. Vi hade under hela dagen undvikit tidningar som aftonbladet och andra nöjesrapporteringar. Det visa sig att endast de första 5 minutrarna var inspelade... Suck! Jaja det går ju i repris... undvek nöjesblaskor ända till söndag och spelade in reprisen. Slog mig ner i soffan när Vera somna och fick se DE SISTA 8 MINUTRARNA av programmet.

Så därför kommer härmed en bild som hyllning till den gamla VIDEON:



Vera och alla andra som är födda efter 2007. Så här såg en VIDEO ut den gick det att spela in hela program på.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 pappa
skriven :

2 pappa
skriven :

Jag har också en förklaring till att det var lättare förr, alla ni som har varit hemma hos Mia och Johan och sett alla dessa fjärrkontroller och tio små fingrar som spelar runt på dessa knappar. Jag själv gjorde ett försök att höja ljudet på tv:n men konstaterade snabbt att det är lättare att landa med JAS på en cykelbana än att sköta denna kontrollpanel....

3 teknikgurun
skriven :

haha jaja de löste ju sig till slut.

4 Anonym
skriven :

Hej Mia!!



Vet inte om jag är på rätt ställe och kommenterar... Vill bara tala om att jag är en av de nyfikna som läser vad du skriver för roligt. Hittade inget annat ställe att skriva på =)...

Hoppas det är bra med dig. Nu är det inte långt kvar tills bebben kommer.

Ta hand om dig! Kram från Tjällmojenny!

5 Lina
skriven :

Hejsan!



Jag är inne och läser här ganska ofta. Ja det blir ju oftare nu när du har tid att uppdatera lite mer ....får väl se hur det blir med det sen :-D

Du är välkommen in på min blogg om du vill men varnar dig att den uppdateras sparsamt för närvarande. Hinner helt enkelt inte riktigt med.



Önskar er alla en lugn och trevlig jul och ett härligt 2010!



Kramar från hela familjen Hoff