miarangsjo

Uppdatering

23 december, flicka (Karl-Erik)
2 januari, flicka (Veronica och David)
5 januari, pojke (Rikard)
8 januari, flicka (Johan)
8 januari, pojke (Lotta)
9 januari, flicka (Matte)
11 januari, pojke (Mårten)
11 januari, flicka (Camilla)
12 januari, flicka (Mirjam)
13 januari, pojke (Anne-Marie)
15 januari, pojke (Mia)
17 januari, pojke (Roger)
18 januari, pojke (en annan Karl-Erik)

Julhelgen har varit bra, men intensiv. Känns inte som jag kopplat av och vilat så mycket som jag borde. Det har blivit mycket mat och umgänge med familj och släkt.


Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Tova
skriven :

Tack för din gissning :)

Ja, jag ställer ju in mig mer eller mindre på att gå över tiden, min mamma gick t.ex. över 14 dagar med mig. :/

Andra barnet går ju ofta snabbare har man hört ;) så jag gissar 6 januari på dig! Och flicka.

Ska verkligen bli spännande, tror i vilket fall som helst tiden går fort nu med julhelgen, nyår och allt ;)