miarangsjo

Läsarna kommer, läsarna går...

Kul att det droppar in lite fler läsare på bloggen, själv kan jag ju bara tyda ut genom kommentarerna vilka som läser, men förstår genom statistiken att det är några fler läsare. Bara nyfiken, vem är du?

Helgen har gått så himla fort. I lördags jobbade Johan så det kändes som en vanlig vardag fram till eftermiddagen iag, då åkte vi till några kompisar och åt supergod bärpaj. De har en dotter som är ett halvår yngre än Vera. Vera testade alla leksakerna med glädje, men även deras mobiler, tvättmaskin, trappa, köksskåp och annat som gäster inte brukar rota bland. Mycket trevlig eftermiddag/kväll.

Jag glömde skriva i fredags att det var Veras 1,5 årsdag. Blev inget särskilt firande av det, inte heller firade Johan och jag vår 7-årdag på något speciellt sätt igår, men det blev en härlig dag ändå igår. Jag skjutsade Vera till min mamma och hon fick vara där några timmar medan Johan och jag och hans familj åt julbord på Karolinen i Nykyrka. Det var så gott särskilt efterrätterna :) Landade en stund hemma hos mamma och kände att vi nog aldrig skulle ta oss ur soffan. Men det gjorde vi och åkte till Maxi för att veckohandla. Gick toppen, inga impulsköp var ju fortfarande proppmätt. På kvällen röjde vi ur det blivande gäst/arbetsrummet och det blev riktigt fint trots gipsade väggar.

Vera har inte sovit något vidare i natt vilket inte jag själv har heller, men nu sover hon skönt ute i vagnen med regnet smattrande mot regnskyddet. Decemberregn.... jag vill ha kyla, frost och sol. 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 pappa
skriven :

Älskar att läsa din "dagbok" på så vis är vi ju lite tillsammans. kram