miarangsjo

22 dagar kvar till beräknad födelse....

10 januari är beräknad födelse enligt ultraljudet

23 december, flicka (Karl-Erik)
2 januari, flicka (Veronica och David)
5 januari, pojke (Rikard)
8 januari, flicka (Johan)
8 januari, pojke (Lotta)
9 januari, flicka (Matte)
11 januari, pojke (Mårten)
11 januari, flicka (Camilla)
12 januari, flicka (Mirjam)
13 januari, pojke (Anne-Marie)
15 januari, pojke (Mia)
17 januari, pojke (Roger)
18 januari, pojke (en annan Karl-Erik)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Camilla
skriven :

Ja då.. Jag börjar inte förren 4 januari. Så jag kommer upp 25:e december och stannar till 2 januari.

2 Tova
skriven :

Vad roligt, jag startade nyss en likadan liten gissnings-lek på min blogg (är beräknad till 14 januari) :) Så får se vem som blir först av oss ;)

första graviditeten eller?

kramar