miarangsjo

lhc och ssk

ojojoj det här blir inte roligt, har just konstaterat att lhc spelade oavgjort mot ssk. Det är ingen glad gubbe man får hem då inte... men en glad bror har jag nog nu. Härligt kämpat ssk!!! Blod är tjockare än vatten. Det har alltid varit södertälje som gällt hemma så det är svårt att byta nu. Borde ju inte vara något problem då jag egentligen inte är intresserad av hockey. Men jag kan ändå inte låta bli att heja lite och glädjas åt ssk:s framsteg (är inte så vanliga iofs).

Ska nog äta en smörgås innan jag lägger mig. Jag är ständigt hungrig känns det som, kan ju bero på att jag ammar förståss och ja ni som undrar hur det går med vikten. Det står ganska still faktiskt och det är ju bättre än att den går upp men helst skulle jag vilja ner några till...

Inget godis på 25 dagar nu.....

Tack för blommorna! Älskar dig!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Mamma
skriven :

Var har du fått den karaktären ifrån? Har du några tips att dela med dej av, bra jobbat skulle aldrig klara det. Missa att det var SSK och LHC som möttes skulle varit kul att se dem, Matte och Johan alltså. Ha det bra och krama Vera från mormor missa månadsdagen igen....