miarangsjo

Karlsson, karlsson världens bästa karlsson

Hurtig som jag är tog jag idag och promenerade upp till babysången i Skeppsås tog ca 50 minuter och Vera sov hela vägen. Det är trevligt att träffa lite andra mammor och barn även fast de flesta är äldre än Vera. Vera sjunger inte så mycket än, men hon tittar storögt på alla barnen och försöker att ta in så många hyss som möjligt :-) 

Dagens största händelse på babysången (som egentligen borde byta namn eftersom det bara är 3 bebisar där varav en sov hela tiden) var inte sången idag utan att Ge-kås öppnat i Mantorp ca 1 mil härifrån STORT alltså... fick senare reda på att det iofs inte riktigt var Ge-kås utan något som hette Karlssons, men detta måste iaf undersökas innan den planerade färden till Ullared...finns ju åtminstone bensinpengar att spara.

Vera somnade även på vägen hem och sover fortfarande, måste vara någon form av rekord 1h och 45min, man blir helt slut av att sjunga.

Nu ska jag äta delikatesslunch: Snabbmakaroner och micrade köttbullar (icas)

Sen ska jag packa supersnabbt, ska hämta gubben på jobbet och sen bär det av mot sommarstugan, finns ingenstans man kan koppla av så bra som där.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: