miarangsjo

En tand och kyrkbygge

I söndags besökte vi karlssons på mobilia, kändes lite som ÖoB, nä det var inget som kunde konkurera med Ge-kås, så det blir nog en tur dit, Johan ska bara se till att ta ledigt någon dag så far vi. 

Vera har blivit stora tjejen har fått en tand, sylvass men än har hon inte bitit mig, börjar hon med det så är det nog dags att avveckla amningen.

Igår kunde till och med jag vara med och jobba i kyrkan, jättekul!! Vera sov som en stock i vagnen utanför. Tänk att det kan vara så kul att bara sätta upp lite tejp.. jag tror att det kan bero på att jag fick känna mig delaktig i arbetet med kyrkan och jag gillar att jobba praktiskt.... hoppas det kan bli fler kvällar.

Kanske skulle dra iväg till ikea idag. Vera behöver en matstol. 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: