miarangsjo

Plötsligt händer det..

En helt vanlig morgon händer det... Johan går upp tidigt och tar Vera med sig så jag får sova.................................
Nä vars det var inte det som jag skulle berätta, nu var jag lite taskig mot Johan. Det händer faktiskt lite då och då att han stiger upp tidigare än mig.

Nä, det jag skulle berätta var att Vera vände sig från rygg till mage idag och inte fick jag se det, utan hon gjorde det när jag var fullt upptagen med att borsta tänderna. Kul med något nytt i en hemmamammas liv. 

Sen var det promenad till babysången segt att komma iväg idag och blåste gjorde det rejält.  Idag grilla vi korv. Trevligt, kallt och gott.... Tur att jag kom iväg, men på hemvägen fick jag slita. Riktigt jobbigt att dra en vagn i motvind. Skönt med dusch när vi kom hem.

I eftermiddag har Vera sovit och jag har tittat på Top Model 6, helt fast i serien.

Vera har hunnit med att bada, vilket var behövligt. Konstaterade igår att hennes öron luktade disktrasa. Nu luktar de som en barnäng (?)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Matte
skriven :

hahaha



woho, grattis till Vera :)