miarangsjo

Morgon

Vad gör jag uppe i denna tidiga morgontimma kan man fråga sig. Ärligt talat frågar jag mig själv detta också. Så fort Vera börjar prata ska jag fråga henne varför hon vaknar 3.40 på morgonen. Inte ens knepet med att somna i vagnen fungerade denna morgon. Detta har ju hänt några gånger tidigare, men oftast brukar hon somna när man tar ner henne och hon blir vaggad i vagnen.

Det är typiskt att detta skulle ske just i natt för i mogon åker vi till Ullared, ska gå på Ge-Kås på tisdag. Kanske är det något hon känner på sig och därför inte kan koppla av. Ja vem vet hon har ju inte börjat prata förståligt ännu, pratar gör hon massor... Vi kommer få skavsår i öronen när hon blir större. Just nu sitter hom i babysittern och tjurar... och suger på tummen, kanske ska göra ett försök till att lägga henne.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Matte
skriven :

Vad mysigt att hon pratar på för fullt :) Ska till mamma hela helgen, kom gärna förbi nån dag sis..



Kram