miarangsjo

Vince and Joy

En lugn hemma-dag. Finns ingen bensin i golfen så det är bara att stanna hemma. Går inte åt någon bensin då heller och det är ju bra. Fick en mastig räkning för bensinen i april puh.. man hoppas ju att det kommer bli skillnad nu när inte jag åker till jobbet, men istället så blir det nog lite andra långresor i sommar. En är planerad till Falun iaf för att gå på bröllop.

Idag har jag läst ut boken Vince and Joy av Lisa Jewell. Bra, men förutsägbar eller det kanske har att göra med att jag har svårt för att inte bläddra framåt lite väl snabbt i böcker. Skulle vilja haft ett längre avslut i berättelsen, men jaja resten får man väl fantisera ihop själv.

Igår var Mamma, Matilda, Millan och Vilgot här. Vilgot gillade mina bläckfiskar som hänger över skötbordet, så mycket så att jag var tvungen att lära Millan hur man gör dem och sen vart det en till Matilda också.

Nu ska jag mest surfa runt här, städa toaletterna och vänta på att Johan ska komma hem..


image19

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Camilla
skriven :

Ja dom där bläckfiskarna var verkligen populära! Ska åka och köpa garn i veckan, den som du gjorde hänger och dinglar i bilen, det var också populärt :)