miarangsjo

Vad gör jag om dagarna?

Här händer det inte mycket, inte på bebisfronten iaf. Inatt sov jag gott utan minsta sammandragning och jag har inga känningar idag heller. Vad ska man hoppas på då lugnet före stormen kanske??? Jag håller på att pärla ett foto från vårt bröllop och igår tog de svarta pärlorna slut.. irriterande. Ska man orka och åka och köpa mer svarta pärlor. Vet att det finns på citygross och kanske kan den hoppiga vägen dit sätta fart på bebisen. Men än är det ju inte den 23, vilket är beräknat datum. Så det är bara att lugna sig lite.

Vad gör man här hemma om dagarna då? (Jag som verkligen har längtat efter att få gå hemma och pyssla. Jo jag pärlar, surfar, sätter in kort i album, får ett och annat städryck typ kylskåp och badrumsskåp, packar om bb-väskan, läser, tittar på film, går en promenad. Skulle vilja dra iväg på en riktig shoppingtur, men jag vet ju egentligen att jag inte orkar det. Dessutom kan ju vattnet gå när som helst (inte troligt). Och ja vad ska man handla, kläder till mig är uteslutet. Vet ju inte hur jag ser ut om en månad.. kläder till bebisen är också uteslutet, skulle kunna bada i bebiskläder i strl 56 (mest lånat) och ja sen vill jag ju veta om det är en pojke eller flicka innan jag handlar nåt i strl 62. Jag skulle visserligen behöva köpa fler album, kanske blir en tur till öb i eftermiddag, behöver ju komma ut lite.


21 maj POJKE, Linda (kollega)
21 maj FLICKA, Marita (kollega
22 maj POJKE, Annelie (kollega)
22 maj POJKE, Anna (kollega)
23 maj FLICKA, Anne-marie (mamma)
24 maj FLICKA, Anita (kollega)
24 maj FLICKA, Lotta Ruderstam (vän)
25 maj FLICKA, Berit (kollega)
26 maj FLICKA, Mia (jag)
26 maj FLICKA, Roger (pappa)
26 maj POJKE, Emelie (kollega)
27 maj                Carin Torstensson (vän)
31 maj FLICKA, Camilla (Syrran)
2 juni                   Matti (Johans kollega)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: