miarangsjo

Sista dagen

Igår var det sista dagen på jobbet, lite lagom rörig med tanke på att vi skulle ha vårdag tillsammans med skolan. Alla barn var indelade i grupper och skulle gå runt på olika stationer. Jag var på stationen utelekar, passade mig bra. Vi höll tidtabellen och behövde inte stressa. Det var nog värre i pysselgrupperna.

Sen var det korvätning ute och mitt i allt ringer chefen och vill ha lönesamtal med mig och en kollega... va!? Jag slutar ju idag försökte jag säga och jag har ju ingen aning om jag får fortsätta nästa vår. Jo men hon skulle prompt ha lönesamtal och det är ju inget man tackar nej till. Så klockan 8:00 på måndag ska jag infinna mig på jobbet igen och då ha fyllt i ett diskussionsunderlag med knepiga frågor. 

Jaha det var den avkopplingen då, bara att ta med sig papprena till stugan och sitta och klura på bra och välformulerade meningar.

Johan sover fortfarande, men nu är det snart dags att gå upp och skrämma liv i honom, annars kommer vi aldrig iväg till stugan. 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 jenny
skriven :

ha en fin dag!