miarangsjo

Schlager

Igår var en riktigt bra dag, orkade med mycket. Satte in foton i album, var hos barnmorskan (allt såg bra ut och magen hade växt, inget att oro sig för), hälsade på mormor fick mat så att jag skulle ha klarat vå förlossningar i rad. Johan klippte gräs på kvällen och jag diska och tog hand om tvätten. Sen var jag helt slut i kroppen, skönt att bara sätta sig i soffan och titta på deltävlingen i eurovisionsschlagerfestivalen då. Charlotte gick vidare. Det var ju bra, nu får vi se hur det går imorgon.. men då ligger jag förhoppningsvis på BB, har ju tänkt att klämma ut bebben innan Mors dag så jag kan fira det ordentligt :-)


23 maj FLICKA, Anne-marie (mamma)
23 maj FLICKA, Matte (brorsan)
24 maj FLICKA, Anita (kollega)
24 maj FLICKA, Lotta Ruderstam (vän)
25 maj FLICKA, Berit (kollega)
26 maj FLICKA, Mia (jag)
26 maj FLICKA, Roger (pappa)
26 maj POJKE, Emelie (kollega)
27 maj FLICKA, Erika (vän)
27 maj                Carin Torstensson (vän)
31 maj FLICKA, Camilla (Syrran)
2 juni                   Matti (Johans kollega)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: