miarangsjo

Personalutbildning

Min käre make talade om för mig i onsdags att det är bra om inte bebisen kommer på fredag (som om jag styr över detta). För idag fredag skulle visst halva personalstyrkan på hans jobb på KISS-konsert. Ja, de får väl stänga butiken, sätta upp en lapp och skriva personalutbildning på stadion i Stockholm och på förlossningen i linköping.

Jaja känns inte som att det kommer hända något dramatiskt idag heller.. Blir nog ett juni-barn och det är ju inte fel. 
Vet att jag till att börja med i graviditeten sa att barnet är beräknat till den 23:e men det blir nog på nationaldagen. Det skämtet känns inte som ett skämt längre. Hellre den 6:e juni än att bli igångsatt fredag den 13:e  :P inte ett dugg vidskeplig...

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Emelie
skriven :

Heej.. Jag vet inte om det är så kul efetrsom att jag inte kan sova om nätterna.. Men det går väl över det me..
Jaa som sagt så hoppas vi att den kommer snart.. Det kan ju inte vara kul att bli igångsatt men ibland är det ju bara det som gäller.. Men det ska väl komma igång snart, hoppas jag för din skull i alla fall.. Jaa det är VÄLDIGT mycket på jobbet nu.. Både jago Anneli är ganska trötta på detta nu men man får ju bara gilla läget.. Ha de så bra nu o försök klämma ut den i helgen nu:D.. Alla hälsar.. Kram emme