miarangsjo

Lugn helg

Det har varit en lugn helg, vädret har gjort att man mest ville sitta inne. I lördags tog jag en promenad för att se om det kunde sätta lite fart på bebisen, men egentligen så vet jag ju att det är en myt. Vi hämtade en byrå hos Sandra och fick god tårta mums... Byrån blev jättebra i sovrummet, ska fungera som klädförvaring och skötbord. Måste köpa en liten nattlampa nu bara så man inte behöver slå på stora lampan för att byta blöja mitt i natten.

Igår fick Johan och jag ett ryck och städade kylskåpet, jätteskönt när det var klart sen åkte vi och handla på Maxi för att fylla upp det igen. Jag orkade inte gå i affären så jag satte mig i cafét tillsammans med en massa män som väntade på att fruarna skulle handla klart (jag vet.. fördomar, men det var faktiskt mest män som satt där).
Sen åkte vi och gratulerade Johans morfar i efterskott. Var så trött när jag kom hem att jag sov en timme i soffan. Sen tittade vi på film - Jakten på lycka - Den var bra.

Än är det inte försent att gå med i tävlingen. Har strukit er som trodde på den 17-18 maj för någon bebis har inte synts till i helgen.



19 maj POJKE, Johan (min gubbe)
19 maj FLICKA, Fia (faster)
21 maj POJKE, Linda (kollega)
21 maj FLICKA, Marita (kollega
22 maj POJKE, Annelie (kollega)
22 maj POJKE, Anna (kollega)
23 maj FLICKA, Anne-marie (mamma)
24 maj FLICKA, Anita (kollega)
24 maj FLICKA, Lotta Ruderstam (vän)
25 maj FLICKA, Berit (kollega)
26 maj FLICKA, Mia (jag)
26 maj FLICKA, Roger (pappa)
26 maj POJKE, Emelie (kollega)
27 maj                Carin Torstensson (vän)
31 maj FLICKA, Camilla (Tack syrran)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Carin Thorstensson
skriven :

Hej Mia!

Jag tror att du får din lilla guldklimp 27
Lycka till

2 Mia
skriven :

Hej Carin!

Vad tror du att det blir?