miarangsjo

Listan avklarad!!!

Hur gick det nu med listan?

Ja bäddat hade jag ju redan gjort, alltid skönt när man kan stryka något direkt.
Badrummet fick sig en make over.
9 ramar orkade jag måla, kanske borde ta in dem nu.
Gick en sväng på stan efter att jag varit hos barnmorskan så där klarade jag av punkt 3, 5 och 7.
När jag kom hem byggde jag klart pärlplattan. Blev jättebra!
Ja då var det bara punkt 8 kvar....


1.Bädda (klart)
2.Ta bort kalk i badrummet
3.Köpa pärlor
4.Bygga klart pärlplattan
5.Till barnmorskan
6.Måla fler ramar
7.Gå en promenad
8.Åka till förlossningen

31 maj FLICKA, Camilla (Syrran)
1 juni  kl. 23:50 (ej på arbetstid med andra ord) FLICKA,    Matti (Johans kollega)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Camilla
skriven :

Linus vill också vara med i gissningsleken. Han tror att det kommer en pojk 3:e Juni :D

2 Blivande mormor
skriven :

men när.... får man ny chans att gissa endel har ju större möjlighet att få rätt som är sena ut hum...

3 Camilla
skriven :

Mamma: Nu ska du inte vara en så dålig förlorare!!

4 Mia
skriven :

jag förstår att ni vill öka era vinstchanser... men mamma du behöver inte vara orolig, barnvakt kommer du få vara.

Millan: Tänk om det blir en liten Vera. Vera och Vilgot, skulle ju passa :-) Bästa kusinerna

5 Camilla
skriven :

Ja det låter bra :) Vi får väll se om det blir en liten Vera, blir det inte det finns det en massa kläder här att låna ;)