miarangsjo

Lång promenad

Har fått en massa tips på hur man kan få ut bebisen.. men det är inget som verkar fungera på vår lilla skrutt.

Detta har testats

Hallonbladste (ganska gott och sövande)
Springa trappor (blir sjukt andfådd efter 2 gånger)
Långpromenader (fick bara ont)
Rensa ogräs (snygg grusgård fick vi iaf)
Vila (Gör jag hela tiden när jag inte får ett ryck och gör några av de andra sakerna på listan)
Massage (tvingade Johan igår)


Igår var Johan uppe i kyrkan och jobbade, så då passade jag på att promenera där uppe för omväxlings skull. Gick riktigt långt och idag har jag skitont, men inga värkar.

Jaha då har den 26:e passerat... Jag som trodde på det datumet.

27 maj FLICKA, Erika (vän)
27 maj                 Carin Torstensson (vän)
31 maj FLICKA, Camilla (Syrran)
1 juni  kl. 23:50  Matti (Johans kollega)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Lisa
skriven :

Spana in tävlingen på min blogg där du kan vinna ett läppglans från Dior! Och tipsa gärna vidare! ;)

2 pappa
skriven :

Väntans tider.... men läs om Millans natt, så kanske du börjar knipa istället..kramar

3 Emelie
skriven :

He he... Förstår dej:)..
Jo det går bra fast jag är inte van att kliva upp så tidigt än men det går.. Är man van att få sova så är det inte lätt.. O man kommer ju inte i säng skapligt på helgerna så det gör det ju inte lättare.. HA de jätte bra nu.. Kram emme