miarangsjo

Konsert och sommarvärme

Jag funderar på när värkarna ska sätta igång ordentligt. Har bara molande värk i magen och ryggen.
Igår var vi på RIX FM konsert i Linköping. Det var rätt tufft för kroppen. Stå still eller sitta på en filt på backen inte så avkopplande med en jättemage. Det var bra artister och det var rätt skönt att komma ut lite och se folk. Vädret var ju verkligen kanon. Åt en glass på mcdonalds i Mjölby och kände mig väl inte helt okej. Kan säga att hemresan blev en mardröm. Kände varenda litet gupp i vägen. Trodde att det var dags för förlossningen, men bara jag fick lägga mig och bebisen hade slutat sparka så sov jag gott. Idag har jag lite molande värk i mage och rygg, men inga riktiga värkar än.

Sitter ute och skriver, så himla fint väder. Johan är och hämtar gräsklipparen. Inte mycket att klippa i denna torka, men han vill få ner det kort nu när det är torrt i gräset.

Själv tänkte jag koppla av med en bra bok av Belinda Olsson och lite korsord. 

Ha det gott i sommarvärmen!!! 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Lina
skriven :

Hejsan!
Tycker det låter som att er väntan snart är över. Kanske är ni redan på förlossningen annars tror jag nog det drar igång ordentligt imorgon. Spännande! Kram och lycka till!