miarangsjo

Det syns i ansiktet

ja man skulle ju kunna tro att jag åtminstone hade tid att skriva i min blogg nu när jag bara går hemma hela dagarna. Men det verkar inte som det....

Ja inget nytt på bebisfronten iaf. Svullna fötter har jag fått av värmen, men jag klagar inte det är skönt att det är varmt. Johan och jag var och handlade på Ica Maxi igår kväll, minst sagt påfrestande. När vi kommer fram till kassan säger kassörskan till Johan: "Hon ska ha när som helst va?" Nja 2 veckor är det kvar säger Johan... Det kommer tidigare säger kassörskan Det syns i ansiktet, var hennes nästa kommentar.. Vi får väl se om hon har rätt om sitt ansiktsutlåtande...

Idag har vi firat Johans mormor som fyller 82 år och så har vi varit på friluftsgudstjänst bakom Skeppsås kyrka. Jättefint och härligt väder satt bara och njöt (på plaststolar som Johan proppsa på att vi skulle ha med oss. Han påstod att jag inte kan sitta på backen, ehh ner kommer man ju alltid.) (Förresten är proppsa ett ord egentligen??)


Kissnödig.... igen

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: