miarangsjo

Dags att vräka hyresgästen...

Nej, ingen bebis än....

Pappa är ju säker på att det blir idag så jag tänkte göra ett tappert försök att klämma ut han/hon idag. Springa i trappor kanske eller ta en promenad. Jag har ju själv gissat på dagens datum så nu gäller det.

Igår var det full rulle. Söndagsskolavslutning med 2 clowner, mycket roligt och uppskattat av stora och små... Får sen om jag kan lyckas lägga in lite bilder senare.

Sedan åkte vi till mamma och fira Mors dag. Grabbarna och Matilda drog igång en fotbollsmatch (bilder kommer) vilket nog drabbade Leifs installation på gräsmattan. Det blev en nostalgitripp tillbaka till åren 89-95 när vi tittade på gamla videosnuttar från syskonträffar och livet hemikring... Du var sötast Millan!!!!

Ica Maxi framåt kvällen, gick bra..

I lördags träffa vi Johans kusin och det är så kul att se hennes och andras min när de frågar om när det är dags för bebisen att komma och man svarar i dåtid.

-När är det dags?
-I fredags

Dags att vräka hyresgästen med andra ord...... 

26 maj FLICKA, Mia (jag)
26 maj FLICKA, Roger (pappa)
26 maj POJKE, Emelie (kollega)
27 maj FLICKA, Erika (vän)
27 maj                Carin Torstensson (vän)
31 maj FLICKA, Camilla (Syrran)
2 juni                   Matti (Johans kollega)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Emelie
skriven :

Heej.. Du måste uppdatera dej varje dag nu... Jag har ju fått i uppgift av de andra att hålla lite koll på dej o när du inte skriver varje dag så tror jag ju att det är nått på G.. Hi hi hi... Ha de kanonbra... Kram Emelie

2 pappa..
skriven :

Nu gäller det, ett liv kommer till världen, tänk Mia och Johan detta lilla under som en gång var ett knappnålshuvud stort har nu växt i din mage och ska nu leva med er i kanske 60-70 år, spännande. Jag ber för er i kväll att det ska gå bra, för nu är det snart dags. kram

3 Camilla
skriven :

Hihi ja jag var visst rätt go som liten :-) Vi har en underbar tid framför oss både du och jag och få se våra små växa upp :-)

Börjar liuta åt att jag har rätt med datumet :P ;)