miarangsjo

Dagen D har passerat

Dagen D passerade utan märkbara symptom på att en förlossning skulle vara på gång...
Nä får nog räkna med att gå här och vanka en vecka till.

Igår var jag och titta på lägenhet till Johans mormor och morfar sen blev det fika hos dem, mycket trevligt och gott. Johan jobbar idag och jag går här hemma och pysslar. Listan var ganska lång över saker att göra idag. Ska städa idag så det är väl bäst jag plockar lite innan Johan kommer hem. Ska åka och köpa en maffig godispåse, lite mat och ett till fotoalbum.

Imorgon är det söndagsskolavslutning, får se om jag kan gå på den, vore kul. Fast helst så vill jag ju vara på BB då. Konstigt att man kan längta efter något så smärtsamt eller jag längtar nog snarare efter att just det smärtsamma ska vara över och man får upp en liten nykläckt människa på magen.

Vad i hela världen gör den därinne som är så roligt att den vill vara kvar där och inte komma ut till oss..

24 maj FLICKA, Anita (kollega)
24 maj FLICKA, Lotta Ruderstam (vän)
25 maj FLICKA, Berit (kollega)
26 maj FLICKA, Mia (jag)
26 maj FLICKA, Roger (pappa)
26 maj POJKE, Emelie (kollega)
27 maj FLICKA, Erika (vän)
27 maj                Carin Torstensson (vän)
31 maj FLICKA, Camilla (Syrran)
2 juni                   Matti (Johans kollega)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 mamma
skriven :

Ja det kan man fundera över varför det ska va så bra att ligga där inne och ha det trångt, när det finns en hel värld utanför men ....

2 pappa
skriven :

Kan det vara så att babyn har en morfar som alltid har rätt (nästan) vänta du bara i morgon em. drar de igång. Men du är ju född på kontorstid, kanske det går i arv..beställ tid i morgon em. kram