miarangsjo

727 foton i oordning

Igår kom det 727 foton hit i oordning.. Hjälp.. tog mig hela fm och delar av em att sortera dem i olika händelsehögar. Har framkallat alla bilder från bröllopet. Nu återstår det bara att med datorns hjälp sortera dessa högar i tidsordning och sedan sätta in dem i album. Vore ju bra om det blev klart innan bebis kommer.
Jag gjorde en rabarberpaj och den blev faktiskt riktigt god *stolt*.

Idag ska jag äntligen till barnmorskan igen och mäta magen. Hoppas den har växt nu annars blir jag riktigt orolig att den lille inte får tillräckligt med näring. Sedan blir det nog ett besök hos mormor.  

22 maj POJKE, Annelie (kollega)
22 maj POJKE, Anna (kollega)
23 maj FLICKA, Anne-marie (mamma)
24 maj FLICKA, Anita (kollega)
24 maj FLICKA, Lotta Ruderstam (vän)
25 maj FLICKA, Berit (kollega)
26 maj FLICKA, Mia (jag)
26 maj FLICKA, Roger (pappa)
26 maj POJKE, Emelie (kollega)
27 maj                Carin Torstensson (vän)
31 maj FLICKA, Camilla (Syrran)
2 juni                   Matti (Johans kollega)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Camilla
skriven :

Näring får den nog, kan ju inte påstå att du är speicellt snål med ätandet ;P

2 Fia
skriven :

Hej Mia jag hoppas att det är bra med dig, med mig är allt bara bra, jobbar och sliter..Jag tycker att det är dags att du klämmer ut din lilla bäbis nu, jag är så nyfiken på vad det är för något..

Kram/Fia

3 Matte
skriven :

23 maj flicka.. :) har inte jag skrivit på den här alltså? trodde jag hade det