miarangsjo

10,5 timmar sömn

Igår var det hockeykväll igen hemma hos oss. Jag såg första perioden 20:45 kröp jag ner i sängen, hörde inte när klockan slog 21, sov i ett sträck till klockan 5 då bet Trassel* mig i tårna, så gör han jämt, skulle kunna skippa väckarklockan på vardagarna för han är som en klocka. Gick iaf ner och släppte ut honom och Tudor*, sen gick jag och la mig och sov 2,5 timme till... Vilket innebär en nattsömn på 10,5 timme ojoj jag behövde nog det.

Johan jobbar idag och själv sitter jag här vid datorn. Har börjat på en aktivitetstavla till jobbet. Nu är det bara femårsgruppen och söndagsskolan kvar att förbereda.

Sen ska jag också ta helg,borde förberett och gjort klart det igår, men det orka jag inte. Då strök jag bebiskläder istället, ska tvätta lite bebisgrejer idag för det verkar vara torkväder ute. Kanske skulle ta en promenad också :) njaa


*Våra stora kattungar
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Din man
skriven :

Så du är ute o bloggar redan? :) Ta någon bild på missarna och lägg ut vetja! Första kunden har redan kommit. Puss!

2 Carin
skriven :

Hej Mia! Hoppas det går bra för dig me magen =) Spännande eller hur? Själv e mna BF+11 idag så nu börjar det bli väldigt segt, ska på bedömning om igångsättning om en halv timma får se vad de säger då. Lycka till & ta hand om dig
kram